П | В | С | Ч | П | С | Н |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Прочитавши цю інструкцію, ви отримаєте вичерпні знання про те,як змінити зміст вашого блогу, як додати нові сторінки та меню до блогу та правильно їх налаштувати.
___________________________________________________________________________________
Щоб створити сайт викладача адміністратор повинен отримати по E-mail лист з адресою факультету (кафедри) з ….@kpi.ua чи ….@ntu-kpi.kiev.ua з наступним текстом:
1. ПІБ
2. Кафедра, факультет
3. Посада
4. Транслітерація прізвища
5. Електронна адреса
Можливо, що від керівництва кафедри, отримується список з переліком викладачів,транслітераціями їх прізвищ та E-mail.
Як тільки адміністратор системи створить сайт та налаштує базові параметри Вашої сторінки, на вашу електронну адресу буде вислано листівку з логінем та паролем до вашого сайту.
Отримавши пароль та логін, вам потрібно зайти на головну сторінку вашого блогу (попосиланню, що міститься у листівці) , вона матиме приблизьно такий вигляд:
Отримавши пароль та логін, вам потрібно зайти на головну сторінку вашого блогу (по посиланню, що міститься у листівці) , вона матиме приблизьно такий вигляд:
Щоб перейти до меню авторизування перейдіть за посиланням:
http:/http://op-tsoorin.edu.kpi.ua/назва_блогу/wp-admin/
Де назва блогу це транслiтерацiя фамiлiї викладача. Вiдмiннiсть посилання вiд головної сторiнки вашого блогу лише у додаваннi “wp-admin”.
Ввівши правильно посилання ми перейдемо до сторінки що має такий вигляд :
Ввівши пароль та логін, ми опиняємось на сторінці адміністрування блогу:
___________________________________________________________________________________
Опинившись на сторінці адміністрування блогу (див. Частину 1), потрібно перейти на головну сторінку, для цього натискаємо по посиланню, що міститься у верхньому лівому куті, у вигляді назви вашого блогу (імя, фамілія, П-Б) :
Опинившись на головній сторінці, переходимо у потрібне нам меню («біографія», «наукова робота» інші) та шукаємо напис «Изменить» або “Edit” одразу після назви сторінки, або в кiнцi сторiнки :
Натиснувши на напис, опиняємось на сторінці редагування, де і змінюємо зміст:
Варто звернути увагу на те, що для додання зображення треба натиснути «Загрузить/вставить » над рамкою що містить текст. Щоб зберігти, натисніть «Обновить» з правої частини екрану.
_____________________________________________________________________
По-перше, меню це перелік посилань які ведуть на сторінки,що містить блог :
В різних темах, меню має різне положення, але це не змінює змісту. Щоб змінити меню необхідно перейти до сторінки адміністрування блогу (див. Частина 1). У боковому меню зліва, натиснути на посилання «Страници» :
Після чого, «Добавить новую». Додавши текст до сторінки (див. Частина 2), зберігти її ( натиснути «Опубликовать» ) та повернутися знову до сторінки «Страници» де міститься перелік усіх сторінок блогу.
Далі потрібно навести на назву сторінки у списку, після чого з’явиться перелік параметрів, натискаємо «Свойства» :
Значення параметру «Порядок» змінює порядок розташування посилань у меню. Якщо немає необхідності тримати сторінку у меню, але вона потрібна на блозі у параметрі «Родительская» обрати інше значення ніж «Главная (нет родительской).
Напишіть відгук