Інструкція для викладача

Інструкція для викладача

Прочитавши цю інструкцію, ви отримаєте вичерпні знання про те,як змінити зміст вашого блогу, як додати нові сторінки та меню до блогу та правильно їх налаштувати.

___________________________________________________________________________________

Частина 1 – Авторизація

Щоб створити сайт викладача адміністратор повинен отримати по E-mail лист з адресою факультету (кафедри) з ….@kpi.ua чи ….@ntu-kpi.kiev.ua з наступним текстом:

1. ПІБ

2. Кафедра, факультет

3. Посада

4. Транслітерація прізвища

5. Електронна адреса

Можливо, що від керівництва кафедри, отримується список з переліком викладачів,транслітераціями їх прізвищ та E-mail.
Як тільки адміністратор системи створить сайт та налаштує базові параметри Вашої сторінки, на вашу електронну адресу буде вислано листівку з логінем та паролем до вашого сайту.
Отримавши пароль та логін, вам потрібно зайти на головну сторінку вашого блогу (попосиланню, що міститься у листівці) , вона матиме приблизьно такий вигляд:

Отримавши пароль та логін, вам потрібно зайти на головну сторінку вашого блогу (по посиланню, що міститься у листівці) , вона матиме приблизьно такий вигляд:

Щоб перейти до меню авторизування перейдіть за посиланням:

http:/http://op-tsoorin.edu.kpi.ua/назва_блогу/wp-admin/
Де назва блогу це транслiтерацiя фамiлiї викладача. Вiдмiннiсть посилання вiд головної сторiнки вашого блогу лише у додаваннi “wp-admin”.

Ввівши правильно посилання ми перейдемо до сторінки що має такий вигляд :

Ввівши пароль та логін, ми опиняємось на сторінці адміністрування блогу:

 

Частина 2 – Додавання нової інформації до існуючої сторінки

___________________________________________________________________________________

Опинившись на сторінці адміністрування блогу (див. Частину 1), потрібно перейти на головну сторінку, для цього натискаємо по посиланню, що міститься у верхньому лівому куті, у вигляді назви вашого блогу (імя, фамілія, П-Б) :

Опинившись на головній сторінці, переходимо у потрібне нам меню («біографія», «наукова робота» інші) та шукаємо напис «Изменить» або “Edit” одразу після назви сторінки, або в кiнцi сторiнки :

Натиснувши на напис, опиняємось на сторінці редагування, де і змінюємо зміст:

Варто звернути увагу на те, що для додання зображення треба натиснути «Загрузить/вставить Добавить изображениеДобавить медиафайл» над рамкою що містить текст. Щоб зберігти, натисніть «Обновить» з правої частини екрану.

 

Частина 3 – Зміна меню, додавання нового меню

_____________________________________________________________________

По-перше, меню це перелік посилань які ведуть на сторінки,що містить блог :

В різних темах, меню має різне положення, але це не змінює змісту. Щоб змінити меню необхідно перейти до сторінки адміністрування блогу (див. Частина 1). У боковому меню зліва, натиснути на посилання «Страници» :

Після чого, «Добавить новую». Додавши текст до сторінки (див. Частина 2), зберігти її ( натиснути «Опубликовать» ) та повернутися знову до сторінки «Страници» де міститься перелік усіх сторінок блогу.

Далі потрібно навести на назву сторінки у списку, після чого з’явиться перелік параметрів, натискаємо «Свойства» :

Значення параметру «Порядок» змінює порядок розташування посилань у меню. Якщо немає необхідності тримати сторінку у меню, але вона потрібна на блозі у параметрі «Родительская» обрати інше значення ніж «Главная (нет родительской).

 


Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Powered by 2010 © Лабораторія “Інформ” НВО “КПІ-Телеком” НТУУ “КПІ”, 03056, м.Київ-56, проспект Перемоги, 37, корп.7, кімн.130 «Б», 454-9892